Reizen

Is het plannen van buitenlandse wedstrijden of stages vaak stresserend? Verlies je veel tijd met het vergelijken van vluchten?

Samen met een externe inkooppartner Adjust bestudeerden we het reislandschap. We zijn ervan overtuigd dat reizen boeken efficiënter en goedkoper kan voor federaties zonder in te boeten op dienstverlening.
Shared services, Adjust en een klankbordgroep van federaties hebben samen een reispartner gezocht. Na het uitschrijven van een tenderdossier, is onze keuze naar ATPI gegaan.

ATPI heeft een team dat sportreizen organiseert, voor zowel kleine als grote reizen. Nood aan vluchten, treinritten, hotels of autoverhuur? ATPI biedt dienstverlening voor het boeken van reizen per mail of telefoon.

reiziger met trolley

Heb je vragen of meer informatie nodig?
Contacteer Leen Dillen via leen@vlaamsesportfederatie.be of 09 396 80 60.

Leen Dillen