Gebruikersgroep ledenbeheer

G-sporters spelen basketbalwedstrijd

Een goed softwaresysteem om de ledenadministratie van je federatie te voeren is essentieel. Er bestaan verschillende soorten ledenbeheersystemen. Niet evident om een goede keuze te maken. De basis ledenbeheerfunctionaliteiten zijn bij de meeste systemen evenwaardig. De verschillen zitten vooral in de extra functionaliteiten, de prijs en de koppelingen met andere systemen.

Als je sportfederatie in zee wil gaan met een nieuw ledenbeheersysteem, dan informeer je je bij collega-federaties. Dat kunnen we alleen maar aanmoedigen. Met Shared services brengen we de sportfederaties samen. Laten we jullie overleggen over jullie huidige systeem en de beste toepassingen. Zo leer je van elkaar en streven we samen naar de beste kwaliteit voor de leden.