Goalplanner: de financiële planningstool voor jouw sportclub

Financiën

Ben je op zoek naar een handige budgettaire tool om jullie toekomstplannen beter op te volgen? Gebruik dan Goalplanner, de online planningstool van de Vlaamse Sportfederatie. Gebruiksvriendelijk en werkbaar voor iedereen binnen jouw club.

om deze video te bekijken.

Wat is jouw Goal?

Veel sportclubs dromen volop van de toekomst: een gloednieuw trainingsveld, 3 extra goed opgeleide trainers, 20% meer leden, de organisatie van een groot tornooi... Maar zijn deze dromen ook praktisch en financieel haalbaar?

Een antwoord op deze vraag is niet altijd eenvoudig. Ook rijst regelmatig de vraag: "Hebben we daar wel budget voor?"

Wat jouw doel ook is. Met Goalplanner ontdek je in enkele klikken hoe realistisch jouw dromen zijn. En vooral wanneer ze kunnen uitkomen op basis van de inkomsten en uitgaven van jouw club.

<< Benieuwd wat Goalplanner is? Maarten Vangramberen legt het je kort uit in deze video.

Bestel Goalplanner

Test je het programma graag eens uit? Dat kan volledig vrijblijvend gedurende 30 dagen.

IK BESTEL EEN goalplanner ›

Functionaliteiten Goalplanner

• Plan je doelstellingen en bekijk wat haalbaar is.
  • Visualiseer de financiële situatie van je club in heldere grafieken.
  • Plan je projecten realistisch in en volg financieel op.
  • Simuleer snel het effect van vb. stijgende ledenaantallen of andere cruciale parameters.
  • Werk samen met alle vrijwilligers aan hetzelfde doel.

Daarbovenop is het een werkbare tool voor iedereen. Je kunt een begroting opmaken per actieniveau. Er is een afzonderlijke toegang voor elk comité.

Een voorbeeld.

Een eetfestijn of jeugdtornooi op komst? Met de tool kun je de organiserende leden toegang geven om zelf het actiebudget te beheren en een correcte inschatting te doen.

Maak een account aan, voeg je collega sportclubbestuurders toe en werk samen aan de toekomst van je sportclub.

om deze video te bekijken.
Onze begroting is een echt werkinstrument geworden dankzij de Goalplanner.
Goalplanner stimuleert onze comités om initiatief te nemen.
webinar vlaamse Sportfederatie
Wij zijn benieuwd naar jouw mening
Heb je tips, verbeterpunten of ideeën over hoe we Goalplanner nog kunnen uitbreiden en optimaliseren? Laat het ons weten!
Vrijwilligers
Optimaliseer de kracht van je vrijwilligerspool met Supportplanner, een praktische online tool.
Vrijwilligers
Wil je vrijwilligers inzetten? Feitelijke verenigingen en vzw’s komen in aanmerking!
Financiën
Een financiële gids van A tot Z voor sportclubs. Kom er alles over te weten in dit handige overzicht.