Advies op maat van je sportfederatie

Sportfederaties lopen vaak tegen dezelfde vragen aan. Over zeer diverse thema's.

Denk aan wetgeving, HR of financiën. Zit je in de knoop of kan je een extra blik gebruiken? Via een aantal externe partners bieden we ondersteuning aan op heel wat vlakken.

wedstrijd obstakelloop

Advies voor je personeelsadministratie

Stoot je als directeur, coördinator of personeelsverantwoordelijke op een concrete vraag die te maken heeft met het inzetten van personeel?
Via ons collectief lidmaatschap bij Sociare kan je die vraag per mail of telefonisch voorleggen aan hun consulententeam.

Nood aan extra procesbegeleiding? Dat kan ook tegen een beperkte kost.

Meer info en aanvragen kan via hun website.

Fiscaal en financieel advies

Brisk is Gold Partner van de Vlaamse Sportfederatie. Ook als sportclub of -federatie kun je rekenen op hun financiële en fiscale expertise. Bij brisk sports krijg je als sporter of sportorganisatie een antwoord op elke vraag.

Met het team Shared services deden we alvast meermaals een beroep op hun kennis en expertise.

Fiscale of financiële vragen? Laat het ons weten.

Juridische ondersteuning

Als sportfederatie heb je ook een juridische verantwoordelijkheid. Hoe stel je een contract of intern reglement op? Waar kan ik terecht voor juridisch advies rond een specifiek voorval?

Nood aan juridische begeleiding op maat? Wij helpen je verder.

Advies rond je privacybeleid

Heb je al een privacybeleid in jouw sportfederatie? Maar hoe zit het er nu mee? De GDPR Quickscan neemt een privacyfoto en daarna werken we samen aan verbeteringen.

Het privacybeleid van je sportfederatie is belangrijk. Soms heb je daarbij ondersteuning nodig van een Data Protection Officer (DPO). Samen met onze partner bieden wij je een oplossing aan.