Assist

jogger stretcht bij de start van een looptraining
Assist

Sportclubs ondersteunen bij hun financiële administratie is een gezamenlijk doel van de Vlaamse Sportfederatie en Assist. Samen streven we ernaar om het werk van een penningmeester te verlichten en het inzicht in de financiën te vergroten.

man werkt op flexdesk met tas koffie

Hulplijn voor penningmeesters

Het financiële aspect hoort er nu eenmaal bij in een sportclub. Dankzij de samenwerking slagen we erin om een steeds performanter online boekhoudsysteem op te bouwen, waarbij ook de nodige ondersteuning voorzien is. Dit doen we op maat van een sportclub en voor een sportclubvriendelijke prijs.

Bezoek hun website ›

Kijk naar die duizenden vrijwilligers op en rond het veld, in het zwembad of de sporthal. Die willen liever alleen met hun sport bezig zijn in plaats van met de administratie of boekhouding. Voor die vrijwilligers trachten we elke dag Assist beter te maken."

Vincent Jansens

Ook partner worden?

Ook interesse om partner te worden van de Vlaamse Sportfederatie? Neem gerust even contact op, dan praten we er samen over de mogelijkheden. Contacteer ons via partners@vlaamsesportfederatie.be of bel naar 09 396 80 60. Tot dan!