Toekomstplan van je sportclub (werkboekje)

Beleidsplan

Vraag je je als bestuurder af waar je naartoe wilt met jouw sportclub? Werk dan samen met ons aan een future-proof plan voor jouw club. Hoe begin je eraan? Met dit werkboek ondersteunen we jouw sportclub in het uitwerken van een toekomstplan. Via 5 pijlers zetten we jou en je sportclub op weg. Helemaal op jouw tempo, met de juiste handvaten.

Sportclubbestuurders bij een erkende federatie, erkende federaties en sportdiensten

• Registreer je op de website, log in en lees het werkboekje online.
  • Ontvang je het werkboekje liever in je bus? Voeg dan het werkboekje toe aan je winkelwagen. Het voordeeltarief is van toepassing.

Anderen

• Schaf een website jaarlicentie aan, log in en lees het werkboekje online.
  • Ontvang je het werkboekje liever in je bus? Voeg dan het werkboekje toe aan je winkelwagen. Het normale tarief is van toepassing.

Om dit product te bestellen, moet je ingelogd zijn

• Log in of maak een account aan. En ga direct aan de slag met dit product.

Toekomstplan van je sportclub
€ 20,00
Format: 9,99
Vrijwilligers
Eenvoudige tips & tricks om aan de slag te gaan met je clubstructuur.
Vrijwilligers
Optimaliseer de kracht van je vrijwilligerspool met Supportplanner, een praktische online tool.
Sportclubondersteuning
Versterk in no time het creatief probleemoplossend vermogen van je club en bestuursleden met handige tools.