Voordelen medewerkers

In de sportsector zijn we steeds op zoek naar manieren om onze medewerkers iets extra te geven. En met Shared services kunnen wij jouw sportfederatie helpen.

• We gingen een samenwerking aan met Benefits at Work. Op dit platform kan je flink besparen dankzij leuke kortingen op mode, elektronica, dagjes uit en meer. Deze gunstige voorwaarden gelden exclusief voor medewerkers van de sportfederaties aangesloten bij de Vlaamse Sportfederatie.
  • Denk je eraan om maaltijd- en ecocheques te geven aan werknemers in je organisatie? Wij sloten een voordelige raamovereenkomst af met Monizze. Stap nu net als 24 andere sportfederaties in en bestel voordelig je maaltijd- en ecocheques.

Vlaamse Sportfederatie managementondersteuning clubs ondersteuner sportfederaties sportsector