Ondersteuning voor federaties

beachvolleybal
Ondersteuning voor sportfederaties

Een sporttakoverschrijdend probleem? Dan willen wij top of mind zijn bij de federaties. Want vanuit jullie noden en behoeften werken wij aan een gepast aanbod. We spotten ook nieuwe opportuniteiten, en nemen een rol op als verbinder tussen federaties met gelijkaardige uitdagingen. Wat mag je concreet van ons verwachten?

Een duwtje in de rug voor iedere federatiemedewerker

We zetten bewust in op een permanent ondersteuningsaanbod voor verschillende types federatiemedewerkers. Een paar voorbeelden:

• Ben je een starter? Onze basismodule is er op maat van 'groentjes' in sportfederaties. Alle weetjes die je nodig hebt in onze sector: wij schotelen ze voor!

• Betrokken bij de promotie en communicatie van je sport? Tijdens onze overlegmomenten leer je van elkaar en van experten. Én we luisteren naar je input voor onze campagnes.

• Architect van jullie beleidsplan of bezig met subsidiedossiers? We bieden jou ondersteunende tools en inspirerende voorbeelden, check onze kennisbank!

• Loop je ergens op vast? Of wil je je verdiepen? We voorzien begeleiding op maat, vanuit ons team of samen met onze kennispartners.
overlegmoment

Jullie trajecten hebben een toffe groepssfeer. Héél verrijkend om de aanpak, creatieve ideeën of uitdagingen van collega-federaties te horen.

Sofie Dely
Triatlon Vlaanderen

Shared services voor sportfederaties

Tijd en geld besparen! Daar komt het op neer. Wij gaan op zoek naar efficiëntiewinsten en kwalitatieve partners voor alle federaties.
Drie pijlers staan centraal:

• Groepsvoordelen, want we benutten de grootte van de sector tijdens onze onderhandelingen.
  • Digitale ontwikkeling. Een must-do! Spring mee op de trein, we zetten gezamenlijk stappen vooruit.
  • Personeel. Je belangrijkste kapitaal. Wij helpen je team professionaliseren, of zoeken flexibele werkplekken.

Ontdek het aanbod ›