Ondersteuning op maat van jouw sportclubs

Sportclubbestuurders kunnen bij ons terecht voor managementondersteuning.

Maar bereiken we ook jouw clubs? Met welke thema's struggelen ze of waar blinken ze in uit?  En wil je weten waar jouw sportclubs écht nood aan hebben?

Wij analyseren de clubs in jouw gemeente, luisteren naar jou en stellen een aanbod op maat voor. Gratis en vrijblijvend.

Vlaamse Sportfederatie koepel sportfederaties sportclubs
VSF

Perfect match

Sportclubs hebben nood aan ondersteuning. Thema's zoals vzw-wetgeving, vergoedingen, boekhouding, fiscaliteit, vrijwilligers, communicatie... Het blijven moeilijke vraagstukken voor velen. Hiervoor kloppen ze bij ons aan!

Vraag je je ook af welke bijscholingen of begeleidingen de sportclubs uit jouw gemeente volgen? Met welke thema's ze struggelen? Waar ze in uitblinken? En wat ze eigenlijk écht nodig hebben?

Ontdek wat er leeft binnen jouw clubs. Wij zoeken het voor je op en stellen een ondersteuningsaanbod voor. Op maat van jouw clubs. Wij doen een perfect match. Samen kunnen we hen helpen. Want jullie de connectie, wij de expertise!

Managementondersteuning voor sportclubs

Wij bieden al meer dan 10 jaar managementondersteuning aan sportclubbestuurders. Vroeger onder de naam ‘Dynamo Project’. Jaarlijks bereiken we meer dan 2.800 sportclubs. Hoe we dit precies doen?

Ontdek het hier ›

Jullie de connectie, wij de expertise.

Wat bieden we jullie?

We zoeken naar concrete cijfers vanuit jouw gemeente. We willen aantonen waar jouw sportclubs mee bezig zijn, waar het moeilijk of nét goed gaat. Daarna matchen we ons ondersteuningsaanbod op jouw noden.

We werken per gemeente steeds op maat. Volledig gratis.

Samenwerking sportdiensten vlaamse sportfederatie sportclubondersteuning
Let's analyse
Met welke sportclubs uit jouw gemeente staan wij in contact?
Welke bijscholingen of begeleidingen volgen ze bij ons? Of hebben ze in het verleden gevolgd?

Wij zoeken het op en brengen het in kaart voor jouw clubs.
managementondersteuning sportclubs sportdiensten
Let's talk
We zitten samen rond de tafel. Want we willen ook jouw noden kennen.
We gaan met jou in gesprek.

We stellen jou enkele vragen én leggen jou de analyse voor van de sportclubs uit jouw gemeente.
Samenwerking sportdiensten Vlaamse Sportfederatie sportclubondersteuning
Let's do this
Wij matchen ons aanbod op jouw clubs. Waar zijn de blinde vlekken? En waar kunnen wij helpen?

We geven vrijblijvend aanbevelingen voor jouw gemeente. Jouw sportdienst en jullie clubs leren ons aanbod beter kennen. Een win-win!

Interesse?

Vul dan hieronder het formulier in. Wij nemen spoedig contact op met jullie.

Liever een samenwerking op maat? Wil je een bijscholing organiseren voor jouw sportclubs en je bent benieuwd naar ons aanbod? Of je hebt een andere prangende vraag? Geen probleem. Laat het ons ook even weten via info@vlaamsesportfederatie.be.