Brochure: Boekhouding op maat van je sportclub

Boekhouding

Deze brochure helpt sportclubs bij het voeren van een vereenvoudigde boekhouding en maakt dus vooral kleine vzw's wegwijs in de boekhoudkundige verplichtingen. De brochure is ook een handig instrument wanneer je gebruikt maakt van één van onze boekhoudprogramma's.

Sportclubbestuurders bij een erkende federatie, erkende federaties en sportdiensten

• Registreer je op de website, log in en lees de brochure online.
  • Ontvang je de brochure liever in je bus? Voeg dan de brochure toe aan je winkelwagen. Het voordeeltarief is van toepassing.

Anderen

• Schaf een website jaarlicentie aan, log in en lees de brochure online.
  • Ontvang je de brochure liever in je bus? Voeg dan de brochure toe aan je winkelwagen. Het normale tarief is van toepassing.

Om dit product te bestellen, moet je ingelogd zijn

• Log in of maak een account aan. En ga direct aan de slag met dit product.

Boekhouding op maat van je sportclub
€ 20,00
Format: 9,99
Financiën
Een financiële gids van A tot Z voor sportclubs. Kom er alles over te weten in dit handige overzicht.
Boekhouding
Op zoek gaan naar de juiste software, kan een hele uitdaging zijn! We maken je club wegwijs.
Boekhouding
Werk tijdig de stappen uit die je moet ondernemen bij het afsluiten van een boekjaar.