Genderbewust communiceren in je sportclub

Ethiek
Er zijn nog 37 plaatsen beschikbaar.
Inschrijven ›
Wat leer je uit deze opleiding?

Als sportorganisatie wil je dat iedereen zich welkom voelt. Maar zeggen dat ‘iedereen welkom is’, betekent daarom nog niet dat iedereen zich ook daadwerkelijk welkom kan voelen. Onbewust kunnen we via taal en beeldvorming (groepen van) mensen uitsluiten of zich minder welkom doen voelen.

Voor wie?

Sportclubs die graag genderbewust willen communiceren.

Waar & Wanneer
Datum Locatie Tijd
16.05.2024 Online via Zoom 19u30 - 21u30
Prijzen
Wie Tarief
Bestuurder/Club-API sportclub aangesloten bij een erkende federatie €20
Bestuurder/Club-API sportclub niet aangesloten bij een erkende federatie €50
Medewerker/coördinator van een erkende federatie €20
Medewerker/coördinator van een niet-erkende federatie €50
Ambtenaar van een sport- of vrijetijdsdienst €50
Student of docent (binnen een LO-opleiding) (op vertoon van studentenkaart) €50
Andere €50
  • Wil je graag deelnemen? Leuk! Lees hier even door bij twijfel tegen welk tarief.
  • De factuur wordt digitaal bezorgd ongeveer één maand voor de start (of na inschrijving).

Annulering

• Bij annulering meer dan 20 kalenderdagen vóór de bijscholing plaatsvindt, betalen we de deelnameprijs volledig terug.
  • Bij annulering minder dan 20 kalenderdagen maar meer dan 10 kalenderdagen vóór de bijscholing plaatsvindt, factureren we 50% van de deelnameprijs.
  • Bij annulering minder dan 10 kalenderdagen vóór de bijscholing plaatsvindt, factureren we de deelnameprijs volledig.

Inschrijven voor deze bijscholing?

Meld je aan om in te schrijven

Toon bijscholingen voor
Coach
30.04.2024
Aanbevolen voor
Een laagdrempelig aanspreekpunt, goede eerste opvang en vlotte doorverwijzing zijn cruciaal in je sportclub.
administratie
16.05.2024
Gent
Aanbevolen voor
Ben jij de cijferexpert van je federatie? Of wil je het worden? Dan is deze dag op jouw lijf geschreven!
loper
16.05.2024
Aanbevolen voor
Aan de slag met genderbewust taal- en beeldgebruik! In deze sessie ontdek je hoe je dat kan toepassen in de sportclub.
mountainbikers op parcours in het bos
22.05.2024
Aanbevolen voor
Denk je graag mee over de oprichting van een Sportfonds? Neem dan deel aan deze lunchsessie.
Vlaamse Sportfederatie managementondersteuning clubs ondersteuner sportfederaties sportsector
23.05.2024
Gent
Aanbevolen voor
Haal net dat tikkeltje meer informatie uit je financiële cijfers!
vrijwilliger
23.05.2024
Aanbevolen voor
Ontdek twee concrete digitale toepassingen om je vrijwilligerswerking te organiseren.
Jeugdsport
27.05.2024
Aanbevolen voor
Deel jouw ervaring als club-API!
badmintonspeler bereidt zich voor op de opslag
01.06.2024
Aanbevolen voor
Welk beleid kan een sportclub ontwikkelen om een veilig sportklimaat te creëren?
twee vrouwen klimmen indoor
04.06.2024
Antwerpen
Aanbevolen voor
Van plan om projectsubsidies aan te vragen? Vuur je vragen af op experten én ga in dialoog met andere federaties.