Overlegmoment beleidsfocussen innovatie, rationalisatie en sportkaderopleidingen

Beleidsplan
Sportfederaties
Er zijn nog 10 plaatsen beschikbaar.
Antwerpen
Inschrijven ›
Wat leer je uit deze opleiding?

Van plan om een project in te dienen voor een beleidsfocus? Of wil je reflecteren over je goedgekeurde project met collega's en experten? Dan is het overlegmoment beleidsfocussen zeker iets voor jou!

Voor wie?

Medewerkers van gesubsidieerde sportfederaties die verantwoordelijk zijn voor:

• (beleidsfocus) professionalisering sportkaderopleidingen
  • (beleidsfocus) rationalisatie
  • (beleidsfocus) innovatie

Sessie Professionalisering sportkaderopleidingen

Tijdens deze sessie gaan we vooral in overleg met elkaar om lopende of nieuwe projecten te versterken, rond de 4 doelstellingen: instroom, doorstroom, kwaliteit en valorisatie.

Geef bij je inschrijving zeker aan op welke doelstelling(en) je project focust, welke vragen je aan andere federaties wil stellen en wat je verwachtingen zijn.

Infosessies Sport Vlaanderen

• Sport Vlaanderen organiseerde digitale infosessies over de verschillende beleidsfocussen. Je kan ze online herbekijken.
    Vóór 10 september 2024 zal je je subsidieaanvragen kunnen indienen via het e-loket van Sport Vlaanderen.
Waar & Wanneer
Datum Locatie Adres Tijd
dinsdag 04.06.2024 Het Scoutshuis Wilrijkstraat 45
2140 Antwerpen
9u - 15u30
  • 's Middags voorzien we een lunch.
  • Na inschrijving ontvang je een aantal dagen vóór het overlegmoment een e-mail met praktische informatie.
Prijzen
Prijs Groep
Gratis Exclusief voor federatiemedewerkers
  • Deelname is gratis maar inschrijven is noodzakelijk.

Annulering

• Kan je er toch niet bij zijn? Geen probleem. Zorg ervoor dat je de annulering ten laatste op 27 mei doorgeeft.
  • Bij annulering na 27 mei rekenen we een 'no show fee' van 50 euro aan.

Inschrijven voor deze bijscholing?

Meld je aan om in te schrijven

Toon bijscholingen voor
Coach
30.04.2024
Aanbevolen voor
Een laagdrempelig aanspreekpunt, goede eerste opvang en vlotte doorverwijzing zijn cruciaal in je sportclub.
administratie
16.05.2024
Gent
Sportfederaties
Ben jij de cijferexpert van je federatie? Of wil je het worden? Dan is deze dag op jouw lijf geschreven!
loper
16.05.2024
Aanbevolen voor
Aan de slag met genderbewust taal- en beeldgebruik! In deze sessie ontdek je hoe je dat kan toepassen in de sportclub.
mountainbikers op parcours in het bos
22.05.2024
Sportfederaties
Denk je graag mee over de oprichting van een Sportfonds? Neem dan deel aan deze lunchsessie.
Vlaamse Sportfederatie managementondersteuning clubs ondersteuner sportfederaties sportsector
23.05.2024
Gent
Sportfederaties
Haal net dat tikkeltje meer informatie uit je financiële cijfers!
vrijwilliger
23.05.2024
Sportfederaties
Ontdek twee concrete digitale toepassingen om je vrijwilligerswerking te organiseren.
Jeugdsport
27.05.2024
Aanbevolen voor
Deel jouw ervaring als club-API!
badmintonspeler bereidt zich voor op de opslag
01.06.2024
Aanbevolen voor
Welk beleid kan een sportclub ontwikkelen om een veilig sportklimaat te creëren?
twee vrouwen klimmen indoor
04.06.2024
Antwerpen
Sportfederaties
Van plan om projectsubsidies aan te vragen? Vuur je vragen af op experten én ga in dialoog met andere federaties.