Projectplanning van A tot Z

Er zijn nog 5 plaatsen beschikbaar.
Inschrijven ›
Wat leer je uit deze opleiding?

Word je binnen de federatie vaak ingeschakeld om projecten uit te werken? Of misschien ben je zelf het brein achter geniale projecten binnen jouw federatie? Hoe dan ook, bij het uitwerken van projecten komt heel wat kijken: van verkenningstochten over planningsstrategieën naar timemanagement.

In deze interactieve tweedaagse slaan we geen enkele stap over. Schrijf je in voor projectplanning van A tot Z.

Voor wie?

Deze bijscholing is een aanrader voor federatiemedewerkers die in aanraking komen met één of meerdere aspecten van projectplanning.

Katia van Belle

Katia Van Belle

Als handelsingenieur en Project Management Professional heeft Katia Van Belle jarenlang ervaring in het leiden en coördineren van projecten. Ze komt haar ervaring met ons delen tijdens deze interactieve bijscholing.

Katia is gekend om haar energieke en enthousiaste stijl en neemt haar deelnemers mee in een traject van leren, proberen en groeien. 'Doen' zal ook centraal staan tijdens onze bijscholing. Ideaal toch?

Waar & Wanneer
Datum  Locatie Planning
10.06.2024 Huis van de Sport, Zuiderlaan 13, 9000 Gent  9u00 - 16u30
14.10.2024 Mechelen, TBD  9u00 - 16u30

Wie Tarief
Leden € 400 incl. btw voor de volledige bijscholing
  • De factuur wordt digitaal bezorgd ongeveer één maand voor de start (of na inschrijving).

Annulering

• Bij annulering meer dan 20 kalenderdagen vóór de bijscholing plaatsvindt, betalen we de deelnameprijs volledig terug.
  • Bij annulering minder dan 20 kalenderdagen maar meer dan 10 kalenderdagen vóór de bijscholing plaatsvindt, factureren we 50% van de deelnameprijs.
  • Bij annulering minder dan 10 kalenderdagen vóór de bijscholing plaatsvindt, factureren we de deelnameprijs volledig.

Inschrijven voor deze bijscholing?

Meld je aan om in te schrijven

Toon bijscholingen voor
    Coach
    Aanbevolen voor
    Een laagdrempelig aanspreekpunt, goede eerste opvang en vlotte doorverwijzing zijn cruciaal in je sportclub.
    administratie
    16.05.2024
    Aanbevolen voor
    Ben jij de cijferexpert van je federatie? Of wil je het worden? Dan is deze dag op jouw lijf geschreven!
    loper
    16.05.2024
    Aanbevolen voor
    Aan de slag met genderbewust taal- en beeldgebruik! In deze sessie ontdek je hoe je dat kan toepassen in de sportclub.
    mountainbikers op parcours in het bos
    22.05.2024
    Aanbevolen voor
    Denk je graag mee over de oprichting van een Sportfonds? Neem dan deel aan deze lunchsessie.
    Vlaamse Sportfederatie managementondersteuning clubs ondersteuner sportfederaties sportsector
    23.05.2024
    Aanbevolen voor
    Haal net dat tikkeltje meer informatie uit je financiële cijfers!
    vrijwilliger
    23.05.2024
    Aanbevolen voor
    Ontdek twee concrete digitale toepassingen om je vrijwilligerswerking te organiseren.
    Jeugdsport
    27.05.2024
    Aanbevolen voor
    Deel jouw ervaring als club-API!
    badmintonspeler bereidt zich voor op de opslag
    01.06.2024
    Aanbevolen voor
    Welk beleid kan een sportclub ontwikkelen om een veilig sportklimaat te creëren?
    twee vrouwen klimmen indoor
    04.06.2024
    Antwerpen
    Aanbevolen voor
    Van plan om projectsubsidies aan te vragen? Vuur je vragen af op experten én ga in dialoog met andere federaties.